Track & Trace af Ordre med Automatisk Ankomst Avisering

Din egen Track & Trace, integreret med dit ordresystem og din hjemmeside for maksimal leverings kommunikation
Hvis du ønsker

at lette presset på din kundeservice
at informere dine kunder eksakt om ETA
at dokumentere dine leverancer
at optimere leveringsruter
at strømline håndteringen af dine leveringer til kunderne,
at skabe mere ro i leveringen,
at skabe bedre overblik til kundeservice og salgsafdelingen,
at og ikke mindst, informere dine kunder / modtagere bedst muligt,
–> så kan vi hjælpe dig.

Vores standardiserede app gør at en hvilken som helst chauffør kan logge på og være med til at dokumentere dine leverancer digitalt.
Løsningen stiller ingen krav til specifik hardware, en hvilken som helst mobiltelefon, tablet eller pc integrerer disse medarbejdere digitalt i din leveringsdokumentationskæde.

Bedre overblik
Igennem system koblinger kan vi skabe grafisk overblik over leverancerne der skal planlægges.

Mindre administration
Igennem direkte systemkoblinger genbruger vi data maksimalt og minimerer vi administration.

Mere automatisering
Samspil mellem flere systemer og algoritmer har til formål at støtte medarbejderne maksimalt.

Hvorfor CargoRoute Track & Trace?
Dækker hele spektret, fra manuel til fuldautomatisk planlægning
Gør det nemmere at planlægge med flere værktøjer
Letter manuelle processer som koster eller glemmes.
Solid og robust løsning – 99,99% oppetid
Stabil drift – har bevist sit værd i mange år.
Daglig tillid fra mange nationale og internationale brugere
Datasikkerhed – vi har styr på dine data
Egen Hosting – ingen Azure eller AWS eller Google
Ét system som kan kobles på flere andre: hjemmeside, ERP, underleverandører, tracking, mm.
Gør leveringsdata tilgængelig for flere i organisationen
Mindre personafhængig – kunden kan altid få svar
SMS- og email varslinger – automatisk
Flersproget
Egne aviserings tekster kan indføres i løsningen
Vi er priseffektive – små og agile og erfarne
Dansk support
Dansk udviklet
Mange integrations muligheder
Mange tilpasnings muligheder
Understøtter flere afdelinger
Understøtter medarbejdere med at systematisere arbejdsgange
Strukturerer arbejdsgange med underleverandører

CargoRoute Track & Trace
Integration med alle ERP systemer
Kom hurtig igang med standard løsningen
Kommuniker maksimalt med kunder via web, sms og email
Understøt flere afdelinger på en gang: dispatch, salg og kundeservice

De tekniske detaljer

  1. Siden 1997 har vi leveret let tilgængelige web abonnements løsninger, som skaber værdi  i din virksomhed. Vi tilbyder specialist erfaring, og en stor passion for at optimere din forretning.
  2. Da vi ser vores løsninger i et internationalt perspektiv, drager de nytte af hvad der foregår i verden omkring os, denne viden deler vi gerne.
  3. Vi arbejder for at vores løsninger ikke kun giver økonomisk mening i din forreting, men også bidrager til at løse vores alles aktuelle miljøudfordringer.

Download Specs Ark

Klar til et (U)forpligtende møde

©2021 - Design & programming by Replace

Log in with your credentials

Forgot your details?