SMS Vs. Email – 5 gode grunde

Der er gode muligheder i at bruge SMS- Text beskeder i forbindelse med din forretnings kommunikation.
Udover den meget direkte- og hurtige adgang til modtageren, kan Online løsninger minimere tiden du bruger på at skrive beskederne og sende til mange modtagere samtidig.

  1. Open Rate
    Den gennemsnitlige åbne sats for marketingkampagner med tekstmeddelelser er 98% sammenlignet med kun en 20% open rate fra en e-mail marketingkampagne.
    En gennemsnitlige person svarer på en tekstmeddelelse inden for 90 sekunder sammenlignet med 90 minutter for en e-mail
  2. Deliverability
    Da SMS-marketing kræver, at kunden enten skal tilmelde eller fra, består din liste kun af engagerede kunder.
    Med statistikker som 49% af alle e-mails, der er markeret som spam, er du allerede nødt til at arbejde meget hårdere for endda at få din besked ind i dit publikums indbakke.
    Dertil kommer, at en person, der arbejder på et kontor, modtager over 120 e-mails om dagen, hvor den gennemsnitlige årtusinde kun modtager 67 SMS’er hver dag.
  3. Cost
    Omkostningerne ved at sende en SMS-besked varierer fra land til land, meddelelsens længde og antallet af sendte meddelelser, alt i alt koster det mere end en e-mail.
  4. SMS open rates
    5x højere end email.
  5. Response
    PÅ SMS er den gennemsnitlige respons 90 sekunder.
©2020 - Design & programming by Replace

Log in with your credentials

Forgot your details?